void Median3X3(unsigned short inimg[240][320], unsigned short outimg[240][320], int height, int width)
{
int x,y,k,l,m;
int array[9];
unsigned short result;
for(y=1; y
Ⅰ. 채널 브랜드자산(상표자산)
텔레비전 채널 브랜드를 다룬 연구들은 국내외적으로 최근에 수행되기 시작하여 연구 결과들이 축적되어 있지 못한 상황이다. 따라서 본 연구는 일정 부분 텔레비전 채널 브랜드에 대한 탐색적 연구의 성격을 지니므로 아래에서는 먼저 텔레비전 채널에 브랜드 개념
얼마 전, 폭력적인 영화, 드라마, 게임을 즐기는 사람은 타인의 고통에 둔감해져 남에게 사랑을 베푸는데 시간이 더 오래 걸린다는 연구 결과가 나왔다.
미국 미시건 대학의 연구팀은 대학생 320명을 두 그룹으로 나누고 한 그룹은 폭력적인 비디오 게임, 다른 그룹은 비폭력적인 게임을 각각 20분 동
1.1.1. The direction of progress
In this project, we decided to develop the interesting system based on the social network service. Our program's name is Cartoon Relay that make it possible to make a story with unknown people. This program has character connecting each individual naturally in the web.
The cartoon relay is composed 4 main parts. Through the functions that are View, Draw, Ran
When users choose one of bibliographies in the search result list, it shows the bibliography data; position, call number, bar cord, lending state, reference, subject, author, department, ISBN, and number.
(Picture 4) bibliography data
2) Ohio State University Library
Likewise, when users search the word in the OPAC of Ohio State University library, they could get search result as bel